piątek, 18 maja 2012

Prezenty !!!

Dzisiejszy wpis poświęcony będzie upominkom które otrzymałam od dwóch blogerek.
Obie przesyłki znalazłam jednego dnia w skrzynce więc moja euforia siegnęła zenitu :D

Dotarła do mnie nowa czapeczka od Japkowej. Tym razem idealnie pasująca na moją Paulinke :D Kolorki mogłam wybrać sama i idealnie współgrają nam z kurteczką (zieloną) i resztą garderoby Pauli.


Czapeczka dla Pauli a mama dostała kokardke, serduszko i dwa kwiatuszki do wykorzystania w swoich tworach :D

***

Druga przesyłka przyszła do mnie od Pauliny z Groszkowo mi. To ja zaproponowałam nieśmiało wymianke bo jej rzeczy zachwyciły mnie od samego początku. Bardzo chciałam mieć jedną z tych kolorowych piękności :)
To co uszyła dla mnie i mojej córci Paula, spełniło moje oczekiwania w 100% !!  Jestem pełna  podziwu dla precyzji z jaką uszyte są jej rzeczy, majstersztyk :)
Kiedy zerwałam pierwszą warstwe papieru moim oczom ukazała sie kolejna paczuszka.
Paulina zadbała o każdy szczegół (czego niestety mi zabrakło ups...)



A w środku ...

GIRLANDA 


oraz PATCHWORKOWA POSZEWKA

Dziękujemy!!!

Paulina poprosiła mnie o jutowe woreczki takie jak z tego wpisu.
Niestety zapomniałam o zrobieniu zdjęcia :/ Ale szukajcie ich na jej blogu bo obiecała pokazać :)
A dla małej Zo uszyłam misia i woreczek w niebieskościach.






4 komentarze:

  1. poszewka cudowna :) i girlanda też :)
    a z Pauli prawdziwa modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę z naszej wymianki i jeszcze raz dziękuję! Cieszę się również, że czapka pasuje na Twoją śliczną córeczkę :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. KAROLINKO!
    Jeszcze raz dziękuję za wymiankę!:)
    Oj tak, woreczki jutowe są mega urocze - z pewnością wkrótce je wykorzystam, będzie wiele okazji!
    A misiaczek błękitny sypia z nami każdej nocy:D


    P.S. Paulinka Twoja prześliczna w tej czapeczce, muszę taką mojej Zo udziergać;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się dziewczyny POWYMIENIAŁY, a dzieciaki ile z tego mają radości uhuhu huuu ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony na umieszczenie komentarza :)