niedziela, 20 maja 2012

Balkonowo

Już jakiś czas temu miałam ochotę pokazać Wam mój balkon. Dziś w końcu nadarzyła sie okazja by zrobić zdjęcia. Słoneczko o 7 rano pięknie świeciło, więc chwyciłam za aparat i w piżamce pognałam robić fotki. Balkon jest od północnej strony więc tylko rano mam na nim troche słoneczka. Bardzo ubolewam nad tym ale nie miałam na to żadnego wpływu.  Jedynie to nie wynająć tego mieszkania ale teraz nie wyobrażam sobie przeprowadzki gdzie indziej;(
Nie mam więc jak opalać sie na balkonie ale za to moge siedzieć i czytać książki wśród kwiatów:)
Rok temu kupiłam na próbe 3 sadzonki poziomek. Kwitły do  jesieni i co jakiś czas miałyśmy poziomeczke do zjedzenia. Tym razem sadzonek jest więcej i może uda mi się zjeść choć jedną, zanim wszystkie pochłonie Paula ;)

 Zaczynają kwitnąć :D
 A tu truskaweczki będą:)


 Pietruszka dla naszych świnek i szczypiorek dla mnie.
 A tu całościowy widok. Jeszcze jest ok. metrowy kawałek na którym stoję.

Nadchodzą słoneczne dni więc odpoczywajcie ile tylko możecie i ładujcie swoje akumulatory :D

8 komentarzy:

  1. Cudny ten Twój balkonik, mały, ciasny ale jak widać dużo się na nim mieści - a poziomek już zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie go jakieś 6m2 w całości także do najmniejszych nie należy, choć nie powiem marzyłby mi się wiekszy tarasik :D

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się te maty bambusowe, które zakrywają kostkę betonową. Od razu przyjemniej :) Fajny balkon :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ta kostka to porażka. Jakby nie mogli normalnej wylewki zrobić i człowiek by sobie płytki położył. Najgorsze że jak pada deszcz to maty mokną i w końcu szlag je trafi :/

      Usuń
  3. och przypomniałaś mi że od miesiąca chodzę do piwnicy po mój zestaw balkonowy...ale też ciągle czekam aż wywiercą się w jakiś magiczny sposób dziury na wkręty żeby powiesić sznurki na pranie. Te poziomeczki to super pomysł szczególnie dla Pauli, pamiętam też jak wciągnęła tą zeszłoroczną :) I tak miło sobie urządziłaś. Nawet na tak małym skrawku balkonu można miło spędzać czas dzięki temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę poziomek,pomysł super,ale co robisz z nimi na zimę,czy nie przemarzną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku miałam małą doniczke więc zabralm je na zime do mieszkania. Przeżyły i zaczynają kwitnąć :) Z większą skrzynką bedzie gorzej ale póki co nie martwie się tym ;)

      Usuń
  5. Hihi, no w porównaniu z moim balkonem, to Ty masz kaawał tarasu ;) Ślicznie to wygląda, a ja się po poziomki zbieram i zbieram ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony na umieszczenie komentarza :)