piątek, 23 marca 2012

Szczęśliwa 13 podwojnie ;)

Pojawił się wyczekiwany 13 obserwator dla którego mam niespodzianke :)
Jest jeden malutki problem, którego jako początkująca blogerka nie przewidziałam...
Osoby bez fotki w profilu(a może to jakiś inny powód którego nie znam) pojawiają mi się na końcu obserwatorów. I teraz nie wiem czy Joanka-z czy śliwka były tym 13 obserwatorem:(
Żeby było sprawiedliwie obie otrzymacie prezencik :)
Bardzo proszę o przesłanie swoich adresów na mojego maila Karcia50@interia.pl
A tu wyszukałam broszki które zrobiłam jakiś czas temu. Żyrafka( tak to żyrafka nie krówka ;) ) trafiła do LolaJo. A jeżyk czeka na nowego właściciela :)

5 komentarzy:

  1. :)))) a jedna bedzie zdobic moja córe:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. A to szczęściary :)
    Ja byłam 11 - byłam blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak gwoli ścisłości to ja bylam 13:P

    OdpowiedzUsuń
  4. ojojoj wow:D Przyznam szrzerze, że umknęła mi ogłoszona przez Ciebie zabawa, więc wym bardziej się cieszę z takiej niespodzianki:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony na umieszczenie komentarza :)