czwartek, 23 lutego 2012

Filcowa kanapeczka

Filcowe jedzenie jest bardzo popularne a dzieciaki je wprost uwielbiają. Oczywiście do zabawy a nie do jedzenia ;)Ja też poczyniłam kilka filcowych smakołyków dla mojej Pauli ale to zostawie na innego posta :)


Jednak to jedzonko tak spodobało sie mojej koleżance że zapragnęła mieć w posiadaniu filcową broszke...kanapke :D
Nie namyślając się długo podjęłam wyzwanie i powstało takie maleństwo.







Wiadomo dieta powinna być urozmaicona :) Powstały więc cztery warianty kanapeczki.




Strasznie jestem ciekawa reakcji ludzi na taką broszke :)



No to smacznego!! :D




1 komentarz:

  1. o nie jakie urocze, wyglądają jak prawdziwe kanapki....ja jeszcze takiego zamówienia na broszki nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony na umieszczenie komentarza :)