środa, 24 października 2012

Prezenty :)

Obiecałam pokazać co dostałyśmy z Paulinką od Izy z Corale- @rt.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy bo wszystko jest cudowne.
Niebieski komplecik jest dla Pauli. Koraliki nawleczone są na gumeczkę więc moja strojnisia nie ma problemu z zakładaniem.
 
 
 
 A mi Iza podarowała kolczyki...

 
...które już dziś załozyłam do pracy :)  Bardzo podobały się moim koleżankom.
A drugi prezencik to komplecik bransoletka i kolczyki. Zachwycałam się nim na blogu Izy :) Teraz tylko czekam na odpowiednią okazje by go założyć :)

 
I jeszcze chcę Wam pokazać konika morskiego który powędrował do Madzi z bloga Babskie. To kolejny prezencik dla jej synka.
 

 
 
Konik dla urozmaicenia jest dwustronny. Posiada też tasiemki które dzieciaczki uwielbiają :D
Oczka namalowane są magicznymi farbkami.
 

7 komentarzy:

  1. konik śliczny - biżuteria piękna :))

    pozdrawiam Was ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. szykowny ten komplecik :) super bedziesz w nim wygladala :)
    a Paula jak przystalo na prawdziwą Damę też swój ma :)

    a konik jest na prawde cudny :) dzieki raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jesteście zadowolone. Misiu od Was cieszy się dużą popularnością, nie tylko u Szymka :) niebawem wstawię fotki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karcia gdzie kupujesz tkaniny? Te groszki sa piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszki to akurat fragment apaszki ;) Ale podeśle Ci pare namiarów na materiały.

      Usuń
  5. Komplet jest obłędny. Gratuluję, musi pięknie wygladac założony. A konikiem już się zachwycałam u obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony na umieszczenie komentarza :)