środa, 17 kwietnia 2013

Kołderka

W niedzielę na świat przyszedł Mikołaj, synek naszych przyjaciół. Od pierwszych chwil podbił moje serce i już czuje, że będę go rozpieszczać :D :D
Kiedy jeszcze siedział u mamusi w brzuszku i czekał na przyjście wiosny, ciocia uszyła mu kołderke.
 
 
 Dinozaury są bardzo popularne wśród chłopców więc postanowiłam wykorzystać ten motyw na prezentach dla Mikołaja.
 

Kołderka jest dwustronna. Mięciutki polarek kontra bawełna w grochy.
 

Na polarku naszyłam Dinusia.
 


A następnym razem będą literki :)

4 komentarze:

  1. śliczne te dinozaury :) no to teraz bedziesz mogla szalec z chłopiecymi wzorami ;) az się doczekać nie moge ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kołderka!!! Taką Ciocię mieć, to majątek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ąliczna kołderka, bardzo lubie moty dinozaurowy na rzeczach chłopięcych...zresztą nie tylko ja - mój starszy syn też lubi "dinozauly" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony na umieszczenie komentarza :)